Keep running,

                                                                                                                                                                                                                                                                                              .Reklame
Hei igjen og sorry for lite aktivitet for de som har vært innom her. Har plutselig hatt fulle dager med ting og gjøre eller trening. Pluss at jeg for å være ærlig enda venner meg til det å skrive blogg. har skjønt at det krever sitt og at jeg også må være litt mer obs på å ta bilder av det jeg gjør. anywho akkurat nå kommer mye av innleggene mine til å handle om treningen min mot kk mila og hvordan jeg selv føler det går og hva jeg gjør for å bli bedre. Det er sikkert flere som meg der ute som ikke er spesielt glad i å jogge, men det er en utrolig god treningsmetode å ta i bruk både ute og inne og jeg tror det er noe alle kan begynne å like med en klype tålmodiget.

Så denne helgen startet med en tur til søsteren min for å sitte barnevakt og deretter bli drasset med på en av hennes faste joggeturer. Merket jeg gruet meg en smule, og det er vell egentlig ikke så rart med tanke på at hun er helt rå på trening generelt og jeg.. not so much.. Til sammen ble i hvertfall denne turen på rundt 7 km pluss en styrkeøkt imellom med knebøy og markløft. når vi skulle jogge hjem igjen føltes beina mine bly tunge ut og det var mer eller mindre gøy og ikke minst hardt!
Men været var strålende og sola skinte så alt i alt var det veldig fint til tross for at jeg trodde jeg skulle gi opp flere ganger når sola stekte som bare det under turen.

Etter en god dusj var det tid for påfyll av energi og proteiner som da var en kyllingsalat som er både enkelt, sunt og ikke minst godt.

                                                                            



Søndagen besto av trening på Actic med Kristina der mye av treningen besto av løping på mølla i 45 minutter og resten mage og markløft. Etter løpingen begynte jeg å se en liten progresjon på tiden og lengden jeg løp, selv om det ikke er store forandringene hjelper det veldig på motivasjonen. Jeg måtte ta noen gå pauser innimellom for å få tilbake pusten, men passer alltid på å gå i fort tempo slik at pulsen fortsatt holder seg oppe. Tror det kan være greit med en 1-2 minutters fort gåing for å hente seg inn og for å unngå å overanstrenge, få skade eller ende opp med å tryne på mølla, men alt i alt går det fremover.

                                                                                    

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Mary Linn

Mary Linn

23, Bærum

Jeg har mange forskjellige interesser og temaer jeg kunne tenkt meg å skrive om. Denne bloggen vil da handle om alt fra a til å. variasjon fryder :)

Kategorier

Arkiv

hits